dijous, 5 de juny del 2014

Reflexions personals

  Com us veieu o us agradaria veure dintre de 10 anys
- Dintre de 10 anys m'agrada viure lo millor possible per a mi i la meva familia però també per a                     tothom , si pensem això ho voldrà tothom , cada persona es vol veure ser i tenint lo millor possible                 per a ells. com per exemple tenir diners casa cotxes i tot lo que volem però lo mes important es el salut.












  • Què farieu si rebéssiu 10 milions d'euros? Amb què els invertiríeu? Com es distribuiríeu?
  • Amb 10 milions d'euros em comprarie 2 cases una am meu lloc on visc i una a america sigui on sigui i amb lo que quede de diners vaig viatjant per tot el mon . tambe em farie una empresa molt bona de alguna cosa en aquest moment no estic decidit pero cuant els tindre segurament tindre idees






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada